vendredi 25 mars 2016

Well-Being

When I came back from Castel Clara , I was so serene that I wanted to go on with the benefits .
I enjoy doing things with slowness and care , mind you with rigor too !!

One name came up suddenly : Catherine Leroy .
I am always flabbergasted when I have her massages , I am over the moon ...
Her spot is so refined and chic .
And on top of that her massage allows to debrief on yourself , to gather all your strengths .

Ok , I was just returning from holidays ...
But Well-being is coherence too , to know who you are and where your values are .

Catherine Leroy thinks it is clearsightedness .

What do you think , girls ?

So I have a positive team around me and it helps a lot ...

For the rest ?

Well , I pass over it .

So the week was full of nice memories with Castel Clara and Catherine Leroy .

-          Bien-être
En revenant de ma cure de Castel Clara , je voulais continuer les bénéfices et mon état de bien-être .
J’aime faire les choses avec soin et lenteur , attention avec précision aussi .
Du coup , un nom est venu : la grande Catherine Leroy .
Je suis toujours en lévitation quand je sors de son massage global , le nirvana !!
Son institut dans le 8e est apaisant et raffiné .
Et surtout ce massage permet de faire le point , de repartir , bien que je sortais de vacances !!
Finalement , le bien-être est une affaire de cohérence , savoir qui l’on est et ce que l’on veut .

Catherine pense que cela aide à la clairvoyance .
J’ai donc presque une équipe positive autour de moi  , des gens incroyables dont Catherine Leroy fait partie , Le reste ?
Bah …
Il faut mettre des paravents .
Une bonne idée pour repartir de plein fouet !!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire