mardi 14 juin 2016

My suitcase and trip

My suitcase is very light .

I attempt to be careful about my neck because of this unfortunate lesson with yoga .

- I have a nice bag offered by Atelier Maquillage : it is very important to have a fine line with my eyebrows .
Since I am a teenager , I am very careful about it , I can't explain why .

And the party with Atelier Maquillage was so girly , a delight .

When my partner is practising karate , I have my own moments .
Girly moments .

- A book " don't let yourself kill by pressure at work " at Fortuna editions : this publishing house is really relevant .
I don' t have pressure at work , I can organise when I want but there are plenty of ideas about creativity , the best way to organise yourself .

After spa , I may read a little ...

- My agenda where I can jot down everything , my life is contained in it .
I directly go to a party when I am coming back .

What a life !!

And a swimsuit ...
You will see , tonight I am on diet , I am going to eat a lot !!

Eating and spa , what more !!

I am coming back very quickly ...

Elle est très légère !!
J'essaie de faire attention à mon cou ( je n'oublierai jamais ce cours de yoga malheureux pour mes os ) .

- J'ai une petite trousse pour mes sourcils offerte par l'atelier maquillage : c'est important d'avoir une belle ligne .
Depuis l'adolescence , je suis très vigilante . Ne me demandez pas pourquoi ...

Et leur soirée était très conviviale , un régal .
Un moment très girly en fait .

Quand mon chéri est au karaté , j'ai mes petits moments .
Moment atelier maquillage .

- J'ai reçu le livre aux Editions Fortuna " Libérez vous de la pression au travail " , très intéressant .
J'ai la chance de m'organiser comme je veux alors la pression , je ne connais pas .
Mais il y a des idées pertinentes sur la créativité , la façon de s'organiser et les Editions Fortuna ont des titres qui sortent de l'ordinaire . J'ai envie de progresser .

Tant mieux !!

- Mon agenda où je note tout , ma vie en fait , j'ai beaucoup de choses à penser , en rentrant , j'enchaîne sur une soirée .

Un maillot de bain pour le spa , et ce soir , je suis à la diète . Il le faut !!
Vous comprendrez pourquoi .
Comme j'adore manger ...
Mais suspense .

Soyez sages , les girls , je reviens vite ...




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire