mercredi 27 juillet 2016

Cotton spa

On coming back from Switzerland , We were invited to the Cotton spa at Etiolles , a magical spot that I know is going to be in line with my standards .

It was very hot so I enjoyed this break with jacuzzi and massage .
It was a truly relaxing moment .

We had the impression to get on with our holidays : it is located in a green spot and I was elated .

The massage was deep , profound and I have less pain in the neck  , well no question of yoga for me !!

I have a network of good addresses where I can go with closed eyes and I know it is going to be all fine for me .

It allows a nice break far from Paris where you have your own moment .

A true one .

We are going to do the same next week-end , you will see where .

Suspense !!

A big thanks to the team ...


En rentrant de Suisse , nous avons eu la chance d'être conviés au Cotton Spa d' Etiolles , un endroit magique et ...
Professionnel .

Il faisait très chaud et cela nous a fait du bien de nous délasser dans le jacuzzi multicolore et de profiter d'un massage à deux .
J'apprécie la formule car c'est un moment romantique et délassant .

Nous avons eu l'impression de continuer nos vacances  , le Cotton spa est situé dans un endroit verdoyant avec une équipe aux petits soins . J'étais au nirvana.

Le massage était profond , exhaustif , et depuis , j'ai moins mal au cou , évidemment plus question de yoga pour moi !!

J'ai un carnet d'adresses maintenant où je vais les yeux fermés : je sais que tout va bien se passer .

Cela permet de quitter un peu Paris et de s'octroyer une journée au calme et en beauté . Une parenthèse .

Nous remettons cela le week-end prochain , on laisse un peu Paris pour ...

Vous verrez !!

Un grand merci à l'équipe .







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire