dimanche 11 décembre 2016

Week

Celebrating christmas has already started  , and today I am celebrating christmas with my best friend , she is going on holidays and yesterday , I ate oysters with my family , some superfood ...

Energy !!

I am just now reading an exciting book " les superaliments " aux Editions Médicis  , I jot down some nice recipes .

Nature is a doctor in itself . You have to count on that .

On top of that , I am relying on my blog to be more and more focused on well-being issues .
This is an hot potato .

Last hectic week , and then I have one month ' holiday .

I just need that .

Have a good week , girls !!
 Les festivités commencent , en ce dimanche je fête Noël avec ma meilleure amie , elle part en vacances et hier j'ai mangé des huitres avec ma famille , on ne se refuse rien ....

De l'iode !! de l'énergie ...

D'ailleurs , je suis en train de lire un livre passionnant " les superaliments " Aux Editions Médicis , je prends des notes sur les recettes , très végétalien .
Il est vrai que la nature a des vertus curatives .
D'ailleurs en 2017 , je compte orienter mon livre de plus en plus vers le bien-être , toujours le Prémium , mais la santé aussi .

Dernière grosse semaine , et puis un mois de vacances , ouf ... J'en ai besoin .

Bon week-end , les girls !!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire