lundi 28 mai 2018

Following my suitcase

I am packing up , progressively ...

Newspapers , I never buy it , nice sunglasses , books ...

I received " Exit Les Toxiques " at Marabout which has always interesting titles .
It is an exhaustive programme to remove the so-called pollution of the body caused by sedentarity , and chemicals .
The book highlights solutions to moisturize yourself , and find back your shape .

The culinary recipes are also simple and full of vitamins , which is the ultimate goal .

It is going also to be the goal of my press trip , so all is intelligently entwined  .

A book to keep as a treasure .

I am getting on with it , at ...

You will see !

Secret destination .

I hope I will be an early riser ...

This is not my strength .

Really ...

We will admire a lot of things , I am yearning to see it .

Enjoy your monday , we are off to a press opening .
J'en fais un peu chaque jour , je suis flemmarde !!

Des journaux , j'en achète presque plus , de jolies lunettes de soleil , des livres .

J'ai reçu " Exit les toxiques " aux Editions Marabout , on trouve toujours de bons titres chez eux .
C'est un programme pour dépolluer l'organisme , très intéressant , à la mode mais le livre propose des solutions épurer  l'organisme .
Eliminer la sédentarité , retrouver la forme grâce à ce que nous mangeons , s'hydrater avec le bio , cela va aussi être le thème de mon voyage presse .
Tout est dans tout ! ET réciproquement ...
Les recettes sont très simples , et c'est vraiment un livre complet . J'adore .
A garder ...
Je continue en ...

Chut , vous verrez la destination ...
J'ai plus de livres que de robes .

Un joli collier , des carnets , nous voyons beaucoup de choses , espérons que j'arrive à me lever tôt , mon talon d' achille .

Lundi tranquille , mon chéri est en RTT , nous allons dans un super restaurant ce soir ...

Ou exit les toxiques ....

Bon lundi à vous ....





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire