mercredi 25 juillet 2018

Spa in Brittany

 It is a well-known fact : I am an adept at going to spas in Brittany , and more and more interested in soft medicine .
And of course fashion blogs are not my fad .

Clearly not .

Last week , I had a lesson of Qi kong which developed my general well-being and suppleness , and a spirulina massage which boosted my immune system .

It was clearly a benefit .

My partner who has a lot of responsibilities could rest as well , we had a blast .

I want something profound , on the long run .

We hada great time and now I know a lot of spas which is good , holidays for me now are positive and targeted towards well-being .

I love that .

Enjoy your wednesday , we are going out , in spite of the heat wave ....


Mes thalassothérapies en Bretagne

C’est un fait reconnu : je deviens adepte de thalassothérapie , la médecine douce m’intéresse de plus en plus et les blogs mode de moins en moins .
Très superficiel … Je veux du profond .
Je les connais pratiquement toutes , les spas , centres de thalassothérapie et …

Je ne m’en lasse pas .

La semaine dernière , j’ai pu pratiquer du Qi kong qui développe la souplesse et la relaxation générale , et un enveloppement à la spiruline .
Très reminéralisant .
J’ai pu constater que mon cher et tendre avait pu se reposer , il a eu pas mal de responsabilités ces temps ci .

Voilà , des vacances intelligentes , qui procurent un bien fou , et …

Nous continuons …
Nous essayons !!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire