samedi 18 janvier 2020

Beauty

Different things...

I have a lot of interesting  collaborations  , first of all with  Sonia from  Studio la Fontaine , who looks after my hair wonderfully  , natural haircare  , it si much more easier for me  .

And I am on the way with my research  : I am reading " Mon yoga mon équilibre " at  Larousse which provides keys for wellbeing and management of stress  , with  healthy recipes  , evening tea  , quinoa , the  programme is so interesting  .

I enjoy all the books on beauty and health .

I was reading calmly on my trip  , at christmas  , while having a real break .


Here it is , I wish you a good week-end but it is cold  , do you agree  ?

 
Beaucoup de choses ...

J'ai des collaborations intéressantes , d'abord avec Sonia du Studio la Fontaine , qui s'occupe merveilleusement de mes cheveux , des soins très naturels , c'est beaucoup plus facile pour moi .

Et je continue mes recherches : je lis " Mon yoga mon équilibre " chez Larousse qui donne des clés pour avancer et gérer son bien être , avec des recettes complétement healthy  , des tisanes , du quinoa , le programme est intéressant .

Je le lisais tranquillement en thalassothérapie , à noël , tout en me revigorant .

Un super souvenir ...

Voilà , je vous souhaite un bon week-end , il fait froid , non ?



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire