dimanche 16 juillet 2023

Delphine bell ecrivain interview autour de la planete

I answer to a lot of new press reports :


How do I organise myself?

I am writing every day except Saturdays , even on holidays, it is a passion, two books should be released next year!


J'ecris tous les jours sauf le samedi , c'est une vraie passion et deux livres devraient sortir l'annee prochaine .

You are visisting a lot of countries , do you have time ?


Yes , I am writing after sport or an healthy meal , I find time , though in Bali , it was less easy , we were always surrounded by new people.

Comme je visite beaucoup de pays , j'ai une discipline d'ecriture , apres le sport ou un repas copieux , mais A bali , c'etait moins facile car nous avions beaucoup de nouveaux amis .

I was dancing a lot !

Je dansais ...

Which country is the most inspiring ?


Thailand and Iceland are so fabulous , I am going to Malaysia next month , well...


J'ai surtout ete inspiree par la Thailande et L'Islande , magique , mais le mois prochain , je vais en Malaisie , eh oui...

Merci aux lectrices de toute la planete a present , thanks to cosmopolitan readers ...


 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire