mardi 30 mai 2017

Food and Vietnam

The yummy food in Vietnam is a must-be and I did not take a kilo .

Everything is healthy , lots of fish , rice cake, spring rolls  and chicken with nice spices , we even cooked with friendly inhabitants . Paradise on earth .
We were nicely invited .
And laughed .

I am less exhausted , my partner too , and a pres trip has been cancelled at the last minute .
Fortunately : I have to organise myself .
I have the tendency to be drowned rather easily .
Or to make a mountain out of a molehill .

I have a lot of freedom in my job which is nice but I have to set out a daily schedule : I helped myself with chic notebooks from La Compagnie du Kraft .
I have selected a collection .

But in Vietnam , I had a training with long days , logistics , but ...

A facinating life .

Waouh , it has been already two weeks , I can't believe it .

See you on wednesday , girls ...


La bonne nourriture vietnamienne me manque , je n'ai pas pris un gramme !!

En fait , tout est sain , beaucoup de poisson , de galette de riz , de poulet avec des épices suaves , nous avons même cuisiné avec l'habitant .
Tout en riant .

Oui , cela rime .

J'ai un peu récupéré de la fatigue , chouchou aussi , et un voyage presse s'est annulé .
Tant mieux , je veux décompresser .

Je dois aussi m'occuper de mon calendrier l'année prochaine , même si j'ai la chance de travailler en faisant ce que je veux , je dois m'organiser .

Mais j'ai appris une chose au Vietnam : m'organiser sans me noyer dans un verre d'eau .

Je note tout ce que je fais dans les très beaux cahiers de la Compagnie du Kraft, so chic ...

Avoir de longues journées sans perdre le nord .

Et savourer , surtout des buns et des nems .

A demain , les girls ...





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire