mercredi 20 janvier 2016

Simple and slow life

 The cold in paris made me think about my values , very home-like and simple , I must admit .
I work more and more from home , that's a blessing .
I set out a very structured space , which is a reflection of who I am .
Rugs , pillows and cushions from Conforama , design objects , I really feel at ease .

And the heating is high , I will have surprises !!

Considering fashion , I adopt clothes from Lolë , inspired from yoga , which are very comfortable , leggings and tops full of color in which I can work and create my life .

I heard from this brand but yesterday at the press presentation , I spent a very good moment with green tea and the new collection  .

I really want to be in line with my values , inspired from slow life ?

Ok, it is difficult to exert the same movements with yoga .

A bit hard ...

I must admit !!

Ce froid cette semaine m'a fait réfléchir sur mes valeurs , très casanières , il faut l'avouer !!
Le fait de travailler de plus en plus de chez moi aide aussi .
Quelle bénédiction !!
Et puis j'ai agencé un espace de vie très simple et cocon en même temps .
Des plaids et objets décoration , des oreillers et coussins Conforama, le chauffage à fond , je préfère ne pas penser aux surprises de la facture .
Et j'ai de jolies tenues inspirées du yoga chez Lolë , des leggings très confortables , des tops plein de couleurs mais agréables au toucher et à l'usage.
Je me sens vraiment chez moi !!
J'avais entendu parler de cette marque mais hier à la présentation presse , j'ai passé un très bon moment , avec un thé Lov Organic lovely morning et la collection été Lolë .
J'aime être en adéquation avec mes vêtements et mon espace .
Bon , je ne peux pas faire la figure de la photographie , je vous rassure .

Quoique ?
Non, un peu difficile...

Home , sweet home ...








1 commentaire:

  1. The simple and slow life is so important.

    xx. The Coastal Confidence
    http://the-coastalconfidence.com/

    RépondreSupprimer