samedi 26 mars 2016

Beauty

 My beauty schedule is really accurate , I set it out at Mauritius Island .
Everything was at hand , it was pratical .

My travels refined my beauty urges .


Of course , I drink a lemon juice every morning , it could be something you have read about but after I am in a very good mood !!

Next , I try to set out healthy meals , with olive oil , spices , in Port Louis , it was really varied .

Very natural ingredients ...

As my partner is a fan of pasta , I found the brand Sacla , not too greasy and tasty .

I avoid mass market .

Finally , I try to practice thirty minutes stepper every two days , I don't want to spend too much time in front of the television .

Just enjoying time ...

Time and beauty , that is another challenge ...

-          Beauté
Tout est très précis , du moins j’essaie !!
A l’ Ile Maurice , j’ai développé une routine très bien ficelée .
Tout était mis à disposition , en fait , c'était pratique…
Mes voyages ont affiné mes envies beauté et santé .

D’abord , je bois un jus de citron chaque matin , cela paraît très redondant , mais cela booste mon humeur le matin !!
Ensuite , j’essaie d’avoir des assiettes santé , huile d’olive , épices , surtout à Port Louis , elles étaient multiples , bref rien que du naturel !!
Comme mon chéri est fan de pâtes , j’ai trouvé la marque Sacla , raffinée et savoureuse , pas trop grasse heureusement .

Jamais de produits mass market , of course …

Finalement , j’essaie de faire 30 minutes de stepper tous les deux jours , je vais essayer la yoga mardi , je ne veux pas passer trop de temps devant la télévision !!
Cela libère du temps …
Temps et beauté , c’est un autre chapitre !! On verra ...



 





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire