mercredi 19 avril 2017

Wednesday and fashion

Well , they are fashion press days , I am on the run again ...

I saw beautiful things and less attractive ones .

I am strolling around paris , doing endless kilometers , and reminiscing nice moments of childhood and friendship , a real parisian girl ...

I did one hour walking today , why not ?

It is my true moment of sport .

And before leaving on holidays  , I have my endless to-do lists , Danaids' jar , but you have to cope with it .

have a good wednesday , girls , Just deserved rest ...
C'est reparti pour les marathons journée presse mode , du bon et du moins bon ... J'y reviendrai .

Mais je marche des kilomètres dans paris , c'est agréable , avec des souvenirs d'enfance , d'amitié et de sortie dans chaque quartier , une vraie titi ...

Je crois que j'ai marché une heure en ce mercredi , mon sport , en fait !! Il faut au moins cela .

Et j'accumule les listes avant de partir , le tonneau des danaides , j'ai beaucoup de choses à régler .

Bon mercredi , les girls !!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire