mercredi 30 août 2017

Playtex and Wonderbra

 I have evolved a lot lately in the field of fashion .

I prefer investing on refined pieces , which prove to be timeless , rather than cheap and low-rated .

First , even mith my dresssing , I have to find some slot but I am so satisfied to foind clothes which date back from ...

Ten years .

A lifetime . It is really incredible .

On coming back from holidays , I was lucky to have a nice Playtex and wonderbra finery which put me immediately in a good mood .

It is so chic and adorned  and I clicked with their icon , Zoé Félix , who is so smiling and cheeky .

She is the true embodiment of this modern collection .

This is my new credo : a few pieces , but real , a few friends but true , less design but chic .

Less is more .


Have a good wednesday , girls , I have to rest before the next hectic week .

Going back to work ...
Ces temps ci , j'ai beaucoup évolué sur le chapitre mode . Il le faut .

Je préfère de belles pièces , raffinées et intemporelles plutôt que du cheap et du médiocre .

D'abord , même avec mon dressing , je dois trouver de la place mais je suis contente de retrouver des pièces qui ..
Datent d'il y a dix ans . Incroyable , non ?

En rentrant de vacances , j'ai trouvé une jolie parure rouge Playtex , qui m'a tout de suite mise de bonne humeur .
C'est très esthétique , original et j'aime beaucoup l'egerie Zoé Félix , qui est très pétillante .
Elles ne le sont pas toutes , n'est-ce pas ?

Mais je trouve qu'elle incarne bien cette collection chic et moderne .

Voilà , le crédo est d'avoir peu de pièces , mais exceptionnelles , et c'est pareil pour tout :peu d'amis , mais incroyables , les bons , peu de décoration , mais raffinée ...

Less is more .

Bon mercredi , les girls , je me pose avant une rentrée chargée .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire