lundi 18 septembre 2017

Monday

Traditional post on monday , traditions are traditions .

It is fun when I am coming back from a party , couscous at my family-in law and foie gras at my best friend .

My diet is a priority , do you agree ?

I need to catch up on sleep but as I can organise as I want , freedom is the key word .

Fortunately .

We are planning holidays too , here memories from Mauritius and asia , that was the good time .

As cold is settling in ...

Have a good monday , girls , see you tomorrow for a massage post ...

Le post traditionnel sur le lundi ... On y coupe pas .

C'est plutôt joyeux lorsque je rentre de fête , couscous party chez ma belle-famille et foie gras party chez ma meilleure amie , le meilleur des régimes , n'est ce pas ?

J'ai un peu de sommeil en retard , mais comme je m'organise comme je veux ... Heureusement !!

Vive la liberté ...

On pense aussi aux vacances , on s'organise , souvenirs ici d' Asie , le froid commence à s'installer .

A demain , les girls , pour un article massage ...

Bon lundi !!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire