mercredi 27 septembre 2017

Trip and Beauty Victories

 On monday evening , I attended the beauty victories , a must-be for bloggers and journalists .

It is the moment in the year .

It is so important to refine our knowledge . This is designed for it .

The party was well organised with laugh and especially all the beauty news , I had a selection of all the products that I must bring in with me in my upcoming trip .

I especially selected Lovéa , Embryolisse , all the bio range which is taking more and more part in the beauty shelves .

It was an interesting evening and so constructive .

I figured out a beauty bag with some products : I am really spoiled and that is a blessing .

Yes , I am leaving off a bit for a press trip , hope the weather will be here , some boat is on the limelight ...

Boat and boast , just a pun ...

It will be a break before november , need it ...

I am coming back very soon ..;

Rapidly and promptly .

Have a good wednesday , girls ...

Lundi soir , j'ai assisté aux Victoires de la Beauté , un moment incontournable pour toutes les journalistes et blogueuses .

Il est important d'affiner nos connaissances des nouveautés .

La soirée est toujours bien organisée , avec des rires , et surtout j'ai pu faire ma sélection des produits que je voulais emmener en voyage presse .

J'aime beaucoup la gamme Mustela et tous les produits bio , Lovéa , que j'ai rangé précieusement .
Je choisis de plus en plus des produits doux .

C'était une soirée intéressante , un must dans notre agenda . Nous ne pouvons y échapper ...

Du coup , j'ai concocté une trousse , avec la lotion Embryolisse , les gammes bio , je ne manque de rien .

Espérons que le temps soit de la partie , il y a du bateau dans l'air ...

Cela va changer en pleine rentrée , escapade et rigolade ? oui , jeu de mot voulu.

J'espère .

On se revoit très bientôt ...

Très vite !!







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire