samedi 9 septembre 2017

Press and news

 I love saturdays when I went to an art fair with my family and a very good restaurant , it reminds me of Vietnam .

Being a bit tired , I am going to read tonight new press titles while my husband is doing push-ups .

Well, well ...

I received " Calme " which is an high-profile magazine on collaborative economy , yoga , nature ...

It does a lot of good !! and it is important .

I have been a fan about press : it is really important to be aware of news and what is happening generally in the world .

I love also " Dr Good " , being a daughter of a doctor .
It is important to know scientific subjects .
Especially medicine .

I read a lot of blogs but some press titles go further in a specific field .
Like Haute couture in fashion ...

I am gradually going to let you know my new press favs .

I am always at the look out for new interesting things .

Being a blogger and a journalist ...

Have a good saturday , girls !!

J'aime beaucoup les samedis en famille avec une exposition de lithographies japonaises , cela m'a ramenée au Vietnam !! , et un très bon restaurant .

Un peu fatiguée , je vais passer mon samedi soir avec mon chéri qui fait des abdos et moi j'ai reçu de la presse , très intéressante , d'abord " Calme " qui est un magazine très pointu sur des sujets profonds , l'économie collaborative , le yoga , la nature ...

Cela fait du bien !!

J'ai toujours été une fan de presse , j'adore connaître de nouveaux sujets , et la presse maintenant comprend des titres très nouveaux .

J'aime beaucoup "Dr good " , étant fille de médecin , le magazine est très fort sur les nouveautés scientifiques .
Le design est parfait . Et profond.

Je lis beaucoup de blogs mais j'avoue que ces titres vont plus loin dans l'analyse.

La presse , une certaine presse , devient un peu la haute couture dans ce domaine .

Je vous tiendrai au courant de mes nouveautés et la revue presse .

Etre blogueuse et journaliste , cela sert !!

Bon samedi , les girls ...

On se détend ici ... Cool , hein ?







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire