vendredi 20 avril 2018

Green life

 It is my credo : bio and green .

At lunchtime , I enjoy the new restaurant Ensuite at Palais Royal , their juices are so incredible and it is a reliable address .

You all know that I am so lazy as far as the preparation of meals in the evening is concerned , well I have a ploy ...

Always !!

I was lucky to received the new bio recipes jardin Bio and it is so delicious .
I enjoy their couscous , so yummy , and their chili , it is quick ...
And healthy . It is a relief .

I also let the steam off with green teas and detox , my super moment .

At Stockholm , I was always on the watch for bio addresses but they are gifted in that field ...

I also would like to look out for bio fashion , but it is more difficult .

I am coming back for my week-end , very resting I think , why not ?

Cela continue , encore et encore ...

Le midi , j'aime bien le nouveau restaurant Ensuite au Palais royal , leurs jus froids sont à tomber , une jolie adresse , très bio .

Vous savez que j'ai un poil dans le main en ce qui concerne la préparation des repas le soir , heureusement que on est que deux mais j'ai une astuce ...
Saine .
J'achète les nouveautés Jardin Bio , le chili est très goûteux , le couscous aussi , et je me détends avec leur super thé vert ou detox .

J'ai une collection Jardin Bio dans mon frigidaire ce qui rends la corvée du soir plus douce .
Tout est bio , of course, même les sauces .

A Stockholm , je cherchais aussi les adresses bio , ils sont calés dans leur domaine . Leur nourriture est fraiche .

Je cherche aussi de plus en plus la mode éthique et bio , plus dur !!

Je reviens pour mon week-end , très reposant , je crois ...





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire