samedi 14 avril 2018

Week

 We are on the road gain , in the countryside .

I did not have time to think about Stockholm , this week , it was so hectic .

I just want to do nothing , let the steam off .

We have to create an album with photographs , I just received a bullet , at Chène editions and it is just what I needed , setting up photographs with legends and spots .

Life is made up with memories , beautiful I hope and I already forgot the precise names .

Here is the town centre of Stockholm ...

A nice trip .


We are packing up and I see you on monday , have a good week-end , girls !











After all this , a bit of rest ...



Euh oui , c'est reparti ...


Après Stockholm , je n'ai même pas eu le temps d'y penser cette semaine , nous nous mettons au vert .


Se ressourcer ! Ne rien faire surtout .


Il faudra vraiment que je crée un album photographies de toutes nos péréginations , j'ai un beau Bullet Photos au Chène , il faut que je m'y mette , la vie est faite de souvenirs , beaux j'espère .


On oublie vite les lieux , les endroits , ici le centre ville de Stockholm .


Voilà , petit sac , et on se repose !!!


A lundi , les girls .





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire