lundi 2 avril 2018

Health and vitamins

 It is my favorite place in Paris , bio and delicious .

And so healthy .

Health inside is located 30 rue charlot , and I am just a fan of their cold juices with lemon and beetroot .
We tested their evening menu on friday and I was totally convinced .
You can notice , their plates are colorful and full of vitamins .
I was relieved as I was lately disappointed by so called bio restaurants whose atmosphere was not so warm as at Health inside .


We really had a blast , especially as we had our fair share of vitamins .

The place to be .

And I pampered myself with the beauty line of Anny Rey , it was our treat , but I am going to deal with that when I am coming back ...

From ...


Suspense !

Have a good monday , girls .



C'est mon endroit chouchou à Paris , bon , savoureux et ...

Fabuleux pour votre santé .

A tel point que nous y sommes retournés hier , j'ai fait une emplette de leurs jus à froid , surtout betterave et citron , un délice pour le matin .

Ils ont crée une carte gastronomique pour le soir que nous avons testé vendredi soir , vous le voyez , du coloré , un menu sain gastronomique . Très original .
Nous nous sommes régalés , d'autant que dernièrement j'avais été déçue par certains soi-disant restaurants bio dont l'atmosphère n'est pas aussi chaleureuse .
Et puis , vous sortez du restaurant , vous avez l'impression d'avoir fait le plein de vitamines .

The place to be . Je suis conquise .

Je m'étais fait une mise en beauté avec la ligne Anny Rey Monaco pour sortir , je suis fan de leur masque contour des yeux .
Mais je vous en reparle après mon séjour à ...

Suspense !!

Bon lundi .








Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire