lundi 9 avril 2018

Jez Debugey


As I am travelling  a lot , I am just coming back from Stockholm , I rely a lot on jewels to stand out in the evening .

I always have one or two jewels to illuminate my parties .

Why not ?

The creator Jez Debugey ( www.jezdebugey.com) is my reference and our collaboration aloows me to forge ahead with new ideas .

Which is very constructive .

I always attempt on long term things , something which is long lasting .

A beautiful necklace from Jez on a simple top is my credo .

And she has an important personality , so outstanding , I say that because a lot of jewels creators would like to collaborate with me …

But I found out the best !!

This is my small victory against time and years which are flying past .

 

We should have one !!

 

Stockholm , very soon , the sun , and my jewels boxes which are so dear to me .

 

 


Comme je voyage beaucoup , je reviens de Stockholm ,  je compte beaucoup sur les bijoux pour faire son effet .
Le soir , j’ai toujours une ou deux parures sur une tenue sobre .
La créatrice Jez Debugey ( www.jezdebugey.com ) , est ma référence et notre collaboration me donne toujours de nouvelles idées . C'est enrichissant .
Un beau collier long sur un top simple , pourquoi pas ?
Je veux du pérenne , du long terme et les bijoux sont non seulement une valeur en soi mais aussi ils combattent le temps , contrairement aux vêtements qui s’usent .
C’est ma petite victoire personnelle contre la rapidité des années qui défilent !!
 
Et puis , Jez est une personnalité incroyable , j’ai été sensible à son discours , très personnel , je suis souvent démarchée par des créatrices …
 
Et je choisis la meilleure ! Toujours ...
 
Stockholm , bientôt le soleil , et mes petites boites à bijoux , toujours aussi fidèles …
Pour aller plus loin :







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire