mardi 17 octobre 2017

Mindfulness


 Sometimes , I think I am very spoilt , but I try to be serious and committed in my work .

My family is the same , serious and involved .

At lunchtime , I was at Parister hotel close to Opéra , with an avocado and shrimp bowl , so trendy and I attended a mindfulness workshop .
I did it with my partner , it allows to relax and structure the brain .
I am so keen on it .

You saw it on instagram , the wellness floor is a must , I enjoyed the swimming pool .


I came back on my place , relaxed and smiling .
I have the same nice schedule on tuesday , well , why stop ?

You wonder ...

You have to take advantage of life , I told you , I have a problem with time , mindfulness allows to stop and breathe , a real break .

It is really constructive ...

See you tomorrow ...

Parfois , je me dis que je suis gâtée , même si je m'efforce d'être sérieuse et impliquée dans mon travail , c'est de famille ...
Donc à Midi j'étais au Parister Hôtel près de l' opéra , un endroit chic et cosy avec un poker bowl de crabe et avocat , très tendance , et j'ai assisté à une séance de Mindfulness .
J'en fait avec mon chéri , cela permet de structurer son cerveau et de le relaxer , on en redemande !!
Vous l'avez vu sur instagram , le wellness est à l'honneur dans cet endroit , j'ai adoré .

Je suis rentrée , détendue . Bien .
Un joli mardi , et cela continue demain !! Pourquoi s'arrêter ?

Il faut profiter , je suis sidérée de voir à quelle allure le temps file , surtout lorsque l'on s'amuse  , le Mindfulness permet de faire un arrêt sur images constructif .



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire