lundi 8 janvier 2024

Aesthe Paris

This collaboration in Paris was such an highlight. 

This spot Aesthe Paris offers a wide variety of aesthetic treatments, and I really enjoyed the analysis of my skin and the advice of specific creams. My skin in Paris was really sensitive and I could pinpoint precise skincare.

They are at the pinnacle of technological and cosmetic advances. I used an adapted suncream in Malaysia just after. And because I am a writer, see Delphine Bell " Derniere Liberte ", Having the less to do in the morning is such a blessing. 

I also enjoyed saying that a collaboration relies on my true convictions. 

I also liked the genuine discussion with a doctor here, it helps me to refine my skincare.


So, my trip in Paris was an elixir. 


Cette collaboration avec Aesthe Paris a ete une revelation. J'avais besoin de savoir ou ma peau se situait et comme je n'avais pas vu le froid depuis un an , elle etait tres sensible.

J'ai adore la discussion avec un medecin et les produits adaptes que j'ai utilise en Malaisie. 

Mes collaborations sont toujours des convictions profondes. 

Et comme je suis aussi ecrivain , voir " Derniere Liberte " sur fnac Delphine Bell, il faut vraiment que j'aille a l'essentiel . 

Less is more...


C'est un haut lieu de technologie , de progres et de serenite. 

Une riche decouverte et une aide au jour le jour, en Malaisie juste apres , je me sentais legere.

C'est le lieu ou chacune peut se retouver.





 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire