mardi 10 mai 2022

Beauty party


This week we celebrate our relation birthday  , we have a couple  escape and a fiesta is  organised ,  Bref , a whirlwind...

 

It went off very quickly and to an  exceptional event   exceptional party  , I have my hair done by  Gianni Capelli at  Boulogne Billancourt , a serene moment with  essential oils but  I have my upcoming addresses agenda  , on top of that he loves my books  !https://www.lysbleueditions.com/?post_type=product&p=38771&preview=true/ code offered LLB5 , a nice circle  ...

 

Organise all is a full time  job  , but it is ok  , I juggle between my agendas ...

 

I adore organise parties and pamper myself  , you live once , do you ?

 

Bon mardi ... Enjoy your tuesday !

Fiesta and partying ...


Cette semaine , nous fêtons notre anniversaire de rencontre , on part un peu et une fiesta est organisée ,  Bref , un tourbillon ...

 

Tout cela a passé vite , et à événement exceptionnel fête exceptionnelle , je suis coiffée par Gianni Capelli à Boulogne Billancourt , un moment serein avec des huiles essentielles mais j'y reviens avec mon carnet d'adresses , en plus , il aime mes livres !https://www.lysbleueditions.com/?post_type=product&p=38771&preview=true/ code offert LLB5 , un joli cercle ...

 

Professionnel et gentil .

 

Organiser tout est un job à plein temps , mais j'y arrive , je jongle entre mes agendas ...

 

J'adore organiser des fêtes et me pomponner , on ne vit qu'une fois , non ?

 

Bon mardi ...


 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire