dimanche 20 novembre 2016

Brunch and Health

 You all know , girls , that I enjoy having brunch on sunday , here is a top address : the Topknot café in the 19 district .

I am reluctant to go to certain brunches where it is not fresh and local , for example in the quartier latin .
I really crave for nice plates where everything is green and fresh .

Ok , I am going to stop ...

I went with my partner who savoured all the food , it was delicious . It was Halloween day and we celebrated that .
We favour soups and scrambled eggs .
So healthy .

And after , we went to my father-in law who cooked a delicious cake for us : I took kilos .

Well , it is ok .

I had really nice moments in november , sweet memories to cherish .

We go back for it ...

Have a good sunday , girls , I am coming back for a beauty report , still addict !!

All the photographs make me hungry ...
 Vous le savez , j'adore bruncher le week-end , un repos .

Paris regorge de bonnes adresses en plus et en voilà une de plus : le Topknot café , 6 rue melingue dans le 19e .
Une pépite . Je cherchais une bonne adresse de brunch .

Du vert , du sain , du local , du frais ...

Bon , j'arrête là .

J'ai emmené chouchou qui s'est régalé également : il est fan de soupe et moi d'oeufs brouillés .
Très sain pour la santé . Et bon !!
Le service est chaleureux , rien à voir avec certains brunchs trop rapides ( dans le quartier latin surtout) .
C'était le jour de Halloween , alors nous avons fêté cela tranquillement .
En sortant , nous étions invités chez mon beau-père qui avait préparé un très bon gâteau , j'ai pris des kilos .

Tant pis .

Voilà , j'ai eu de jolis moments , au mois de novembre , il le faut , non ?

Bon dimanche , les girls , je reviens demain avec un gros article beauté , toujours aussi addict ...







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire