mercredi 22 mars 2017

Winter ski

 I am back , girls ...

So many commentaries , waouh , you look so good and the relentless , you can trace back the line of your sunglasses ...

Fun .

I would like this to last forever , no effort in the morning , the tanning is doing all the job , of course I apply a firming mask from Thalgo to moisturize the skin , I discover the brand with beauty days , and the toothpaste Colgate with lemon and Aloe extracts .


It is an obession with me : brushing my teeth , three or four times a day .

The colgate team provided me tips to massage my gums after the general cleaning .


The well-being effect is so impactful after ski .

What I regret the most is the breakfast in front of the ski runs .

A lot of serenity .

We were cut off from the humdrum of daily life , we did not watch the presidential debate .

A white and pure world .

I feel so fulfilled now and I did not feel any nostalgy because I went out with beauty days , so interesting ...



Have a good wednesday , girls !!!
 Oui , je suis de retour ...

Evidemment , les commentaires fusent , oh tu as belle mine et l'immanquable , tu as la marque des lunettes ... Drôle , non ?

J'aimerais bien que cela dure toute la vie , le matin , je me lève et rien besoin de faire , ah si , un masque Thalgo pour lisser la peau , je redécouvre cette marque grâce aux beauty days , et le nouveau dentifrice blancheur Colgate aux extraits de citron et aloé vera ...

Je me brosse les dents trois à quatre fois par jour . Une obsession .

L'équipe Colgate m' a prodiguée des conseils pour masser les tempes après le brossage .

J'essaie de continuer les effets du bien-être du ski .

C'était une coupure merveilleuse et je n'ai pas eu le temps d'être nostalgique avec les beauty days , je me repose en ce mercredi .

Même pas eu le temps de voir le fameux débat , nous étions dans un autre monde , blanc , pur ...

Serein .

Je regrette surtout le moment du petit déjeuner en face des pistes .

Bref ...

Bon mercredi , les girls !!!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire