jeudi 1 mars 2018

Pre-week

The week-end started off in a smooth way since my partner went back from business trip .
We stayed in warmly in .
There is no bus in my neighborhood so I cancelled a lot of appointments .

It is always christmas when he is coming back , chocolate , cosmetics , I am spoilt , but the best is to share and speak .
I dislike being alone in my home .

I am starting to prepare my party for Césars , well , I enjoy watching the dresses , everything , it is a full night for me .

What a long winter , here are some photographs to spice up the atmosphere .

Why not ?

Have a good thursday .



le week-end a déjà commencé puisque Chouchou est rentré , du Sénégal !!,  et nous restons chaudement cloitrés .
Pas trop de bus dans ma contrée , non plus . Quelle excuse !!

C'est toujours Noêl lorsqu'il rentre de voyage , chocolats , cosmétiques , je suis gâtée , mais le mieux est de parler !!
Etre seule ne me plait pas . Pas vraiment .
J'avais des rendez-vous , mais trop risqué de s'aventurer : je vais préparer ma soirée pour les Césars demain .

J'adore , les robes , le palmarès ...

Quel drôle d'hiver , long , trop long , vivement un massage ...

Bon jeudi à vous .




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire