mardi 13 mars 2018

Bio and green

 Bio is a way of living !!

I am more and more prone to bio spices that I am mixing into my plates .
So yummy ...

I really enjoyed the bio manucure from Sultane de saba , one of my favorite brands and at least they avoid the agressive varnish nails and adjust to bio trends .
And I am keen on the exquisite flavours , the spa is a wonderful experience .

A must-be place . I have never been disappointed .

So is Roberta , the italian restaurant , which is so fresh and delicate and is more powerful than such bio canteens .
They are cooking in front of you , and it is a token of truth and reliability .
This is one of my favorite places . My A list .

And with my partner, we are taking a huge time reading etiquettes , avoiding additives .

This is worthwhile , food has to be quality-ridden .

Thus , I am more and more doing a lot of documentation , this is my job but it is so interesting .

See you tomorrow ...

C'est un mode de vie pour moi ...

- Je suis adepte d'épices bio que je mélange à tous mes plats , saveur garantie .

- J'ai découvert la manucure bio de La Sultane de Saba , un joli moment de  détente , avec un bon massage des mains et un vernis moins agressif .
Je trouve cela chouette que cette marque que j'affectionne s'adapte aux nécessités bio du moment .
Les odeurs sont toujours incroyables dans ce spa .

Un super moment la semaine dernière . Une détente profonde .

- Avec chouchou , nous prenons le temps de lire les étiquettes , donc nos courses prennent deux fois plus de temps mais sans additifs !!
Le jeu vaut la chandelle .

Sinon , à midi , j'adore le restaurant italien Roberta , cour saint Emilion , où les produits sont frais et cuisinés presque sous vos yeux , cela vaut certaines soi-disant cantines bio du moment .
C'est mon endroit préféré en ce moment .

Et je me documente sans cesse ... C'est mon job !!

Toujours !!






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire