lundi 23 avril 2018

Jez Debugey



In Stockholm , I did a lot of touring , a lot of strolling about in a lovely black jogging …
And nice beautiful jewels ( www.jezdebugey.com ) .
Less is more is my credo , you just have to be glowy with nice hair and not a lot of make up , but a real good jewel .
I evolved a lot , as far the jewels are concerned , when I was young , I did not notice the work behind . I was a bit naïve .
Now , I prefer quality rather than quantity .
It is in line with my priorities , my wishes . And so much for the best .
And this collaboration is a blessing .
Aging brings with it positive things .
Style is first and foremost a priority and assertiveness Core .

Jez is girl's best friend ...


A Stockholm , j’ai beaucoup visité la ville , beaucoup marché , dans un très beau jogging noir et …
De beaux bijoux Jez Debugey (www.jezdebugey.com) .
Je vous l’ai dit : il suffit de pas grand-chose , de beaux cheveux , une belle peau , pas de maquillage ou presque et un beau collier ou bracelet .
Du naturel !!
J’ai beaucoup évolué en ce qui concerne les bijoux , lorsque j’étais jeune , je ne regardais pas le travail derrière .
Maintenant , je préfère moins de bijoux mais que de la qualité .
Et cette collaboration avec Jez Debugey est une véritable aubaine .
Cela correspond à mes envies , mes priorités du moment .
L’âge a son lot de choses positives !!
Le style est d’ailleurs une affaire de priorités et d’affirmation de soi .
Jez , c’est vraiment chouette …
Pour aller plus loin :
















 Have a good monday , girls !



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire