mardi 24 avril 2018

Vasa and Stockholm

 It is one of the best museums That I have seen in Stockholm .
The Vasamuseet , ship that capsized after its departure . It was retrieved after a long time .
The history is fascinating , I must admit .

It was cooler that day And I had a drink at a terrace , I had applied my BBcream from Sultane de Saba , so incredible with a nice texture .
I love it !! They have the power to create beautiful textures .

Not to mention this beautiful skincare at Sultane de Saba today based on rose , just wonderful .

Tomorrow ?

Can I talk to you about it ?

Yes , I am pampering myself ...

C'est l'un des plus beaux musées en Suède , le Vasa , bateau qui sombre peu de temps après avoir largué les amarres au 17e siècle , j'ai adoré !! L'histoire me fascine .

Il faisait meilleur ce jour là et nous avons pris un verre en terrasse , j'avais mis ma BB crème rose de La Sultane de Saba , un élixir .
La meilleure BB crème que j'ai reçu !! Très onctueuse . Une signature .
Et il faudra que je vous parle de ce soin merveilleux à la rose de La Sultane de Saba que j'ai testé aujourd'hui .
Demain ?
Cela vous dit ?

Je me dorlote , je sais ...




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire