mardi 30 juillet 2019

Aux crus de Bourgogne

A nice friday night at the famous  restaurant " Aux crus de Bourgogne " , 3 rue bachaumont, in the 2 district , a real french cooking with generous portions and a merry service ...

What could we ask for more  ?

I chose a meal rich in iron and magnesium , snails followed by veal  , my partner opted for eggs with mayonanise , the terrace was blown over with a fresh breeze  ...

We felt good , really good  .

A nice and lovely evening , really original , a refined and rich food  .

I am still going on with my food reports , even in august ,  there are nice discoveries ...

This  restaurant is one of them !

I am coming back tomorrow with the following  detox trip ...

You needed one good  restaurant after all this  ...We had a blast ...





Un joli vendredi soir , au fameux restaurant " Aux crus de Bourgogne " , 3 rue bachaumont, dans le 2e , une vraie cuisine française , de bonnes portions et un service joyeux ...

Que demander de plus ?

J'ai choisi un plat riche en fer et magnésium , des escargots suivis d'un foie de veau , mon chéri les fameux oeufs mayonnaise , il faisait un vent frais en terrasse et ...

Nous étions biens . Vraiment biens .

Une belle soirée , agréable , avec une nourriture riche et pointue .

Je continue mes chroniques , même en août , il y a toujours de belles découvertes ...

Ce restaurant en est une !

A demain , les filles , pour le reste de ma cure détox ...

Il fallait un bon restaurant après tout cela ...









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire