vendredi 16 décembre 2016

Week

 That is it ...

I have one month of holiday .

I can do what I want when I want .

The last press openings took place yesterday night , I was out nearly every night , on monday with the amazing opening of the perfume museum , 73 rue du faubourg saint honoré , I was flabbergasted : it is really impressive witha delicate trail .

I ended the press openings yesterday night , totally exhausted .

My partner is going to be spoilt , under the fir tree .

Santa Claus ...

Well ...

I received a press release on the new burger for Big Fernand for the benefits of the hospital Gustave Roussy , a famous hospital , and I was telling to myself , well , this is the most interesting present .

Do good , be benevolent .

The key word .

Of course , we are going to receive a lot of presents , my family is not there , they have their agenda , I love them .

I am going to be with the family of my partner , well ...

You have to compromise sometimes .

I was invited to Arcachon .

But my priority is my future husband , who knows ?
 Ouf , je suis partie pour un mois de vacances , on est là , mais je peux faire ce que je veux quand je veux , les dernières inaugurations avaient lieu hier soir .

J'étais toute la semaine dehors , lundi avec la magnifique inauguration du Musée du Parfum , 73 rue du faubourg saint honoré , j'avais les yeux ronds et la bouche ébahie , le sillage du musée est impressionnant , et j'ai fini hier soir ...Sur les rotules .

Mon chéri va avoir l'air fin devant le sapin , chut mais il s'en doute !!

Le sapin ...

J'ai reçu un communiqué de presse sur le nouveau burger de Big Fernand et François Xavier Demaison au profit de l' hôpital Gustave Roussy , un grand hôpital recherché partout dans le monde et je me dis que là réside le plus merveilleux des cadeaux .

Faire le bien .

Je serai avec mon cher et tendre , c'est l'essentiel , nous allons être très gâtés , surtout par ma famille encore une fois , je les aime ... Très fort !!

Ils ne seront pas là , ils ont leur vie, leurs moments ,  et je serai avec la grande famille de mon fiancé , bon ben voilà .

Faut faire des compromis parfois ...

J'étais invitée à Arcachon , j'aurais adoré , mais ma priorité reste mon futur mari , qui sait ?


Bon week , les girls !!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire