vendredi 13 octobre 2017

Week

 My partner has a day off , so we take advantage of the sun and slow life .

This weather is so exceptional , on saturday , I am going to see my best friend ...

Some successful photographs about the SVR launching of the CC cream in a make-up studio : I am prone to using anti-wrinkle make-up product .
But this one is also a skincare and it is polyvalent .

Now I use make-up which is also corrective .
And natural .

I had a lot of press launchings this week , so I feel asleep in the  evening like a baby ...

Have a good week-end , girls , enjoy , for my foreign readers , it is going to be bright shining ...

Mon chéri est en RTT , donc nous profitons du soleil et de la dolce vita .

Demain , c'est au tour de ma meilleure amie , cela fait longtemps , ce temps est exceptionnel .

Des photographies du lancement réussi de la CC crème correctrice de SVR dans un studio de maquillage : je suis une adepte de l'anti-cerne , très utile le matin mais c'est aussi un soin .
On joint l'utile à l'agréable ...
Je n'utilise plus que du maquillage qui est aussi un prolongement du soin .

Beaucoup plus facile . Et rassurant .
J'ai eu beaucoup de lancements cette semaine du coup le soir je m'endors comme un bébé ...
Bon week-end , les girls !! Enjoy !!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire