mardi 4 octobre 2022

Birthday

Already !

 

Parties are organised, but I am not writing see Delphine Bell " Inattendu " on  Fnac and Le Lys bleu Editeurs code LLB5 offered , a huge project is on the way but now I am relaxing ! ...

 

I love projects ...

 

It makes you alive !

 

And my birthday is on tuesday, favorite day . So cool ...

 

 !
See you tomorrow , life is an adventure ...



Cela passe de plus en plus vite !

 

Des soirées sont prévues , cette semaine et la semaine dernière , du coup je n'écris pas , voir Delphine Bell " Inattendu " sur Fnac et Le Lys bleu Editeurs code LLB5 offert , je vais me rattraper , un gros projet pointe son nez ...

 

Cela rend vivant ...

 

Et serein !

 

Et un mardi pour ma journée , mon jour préféré ... J'ai pu me détendre .

 

A demain !


 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire