mercredi 19 juillet 2017

My Holidays' List

 What is my holidays ' list ?

Well , it was easier than the one in Vietnam .

Yes , a bit more simple .

I discovered the range Secret professionnel by Phyto , at the press party of Patrick Alès , especially the magical oil that I let on my hair all night long .

It is working perfectly well .

This press party was revolving around hair which is my hot potato .

I had fun and I really needed it .

I look a lot after my hair . It is so important . It is a routine .

And I packed a lot of dresses , one by day , which avoids me to use my washing machine , a real chore .

I am not at all into cleaning .

I am not going to apply make up every day : I am going to have skin and bodycare every day so I prefer letting the active ingredients work on my well-being .
I capitalise !!

The priority is really to give yourself in to happiness and health .

And also laugh with my partner , swim , forget , read a little , in brief have a cocoon of serenity .




Ma liste de vacances

Cette valise était plus simple à faire qu’ au Vietnam , ouf !! Oui , beaucoup plus simple ...

Du coup , je finis mes photographies avec vous puisque des nouveautés se profilent .

-          J’ai découvert la gamme Secret professionnel by Phyto à la soirée Patrick Alès il y a peu , surtout l’huile suprême que je fais poser toute la nuit .
Elle est magique !! J'ai des cheveux lustrés .

Comme cette soirée , qui tournait autour des cheveux , mon dada .

Je me suis bien amusée , j’en avais besoin .

Il est important de s’occuper de ses cheveux .

-          Des robes , des robes et encore des robes …
Une par jour , et je peux les remettre à Paris à mon retour , pas de machine à laver , j’ai horreur de cela !!

Peu de maquillage , j’aurai des soins tous les jours , je préfère laisser actifs les propriétés des produits : la priorité est de se détendre et de capitaliser du bien-être .

Et rigoler avec mon chéri , nager , oublier , lire un peu , bref se construire une bulle de plaisir .



Enjoy !!

On profite !!

Copyright team intelligently-fashionable

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire