mercredi 26 juillet 2017

Press trip

Hello , I am back ,  my dear girls ...

Relaxed and serene : this press trip at Carnac Thalasso and spa resort was just perfect , in line with what I really wanted to do .

In Vietnam , we were in a rush , all the time , there was no break at all and we were not really in line with our rhythm .

Which was a shame .

At Carnac , I could let the steam off : skincare and bodycare , sun , relaxation , and I could read the interesting book from marabout on the loss of weight by Bernadette Fisers , I am rather slim but there is a mine of relevant tips .

Follow your own rhythm and respect your body .

My credo .

On this webzine .

I wrote a diary day by day , nearly a week , and There were plenty of activities .

You will read it , very soon ...

Holidays have really well started , but it is not over ...

See you tomorrow , girls ...

I am unpacking , tidying up everything , putting everything back in place ...

Lot of work , but that is life after good holidays .



Me voilà de retour , mes girls préférées ...

Toute reposée , détendue : ce séjour au Carnac Thalasso and Spa resort était juste parfait . Just perfect .


Je vous avoue qu' au Vietnam , nous n'avons pas eu une minute à nous , pas de répit et parfois j'avais l'impression de ne pas coller à mon rythme .

A Carnac , ouf , j'étais dans mon élément : soins , jets marins , un peu de soleil , lecture , j'ai dévoré le livre de Bernadette Fisers chez marabout " le mini livre de la maxi perte de poids " , bon je suis plutôt svelte , mais il y a une mine de conseils pertinents .
Surtout suivre encore son rythme et  respecter son corps .

Tout se retrouve , n'est-ce pas ?

C'est mon crédo . Vous me connaissez , les girls ...

J'ai rédigé mon carnet de bord , jour par jour , presque une semaine , les vacances ont bien commencé ...

Mais ce n'est pas terminé !!

A demain les girls , pour la suite ...

Je défais les valises , trie les photos , mets tout en place et ...

Je suis fin prête .







Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire