dimanche 29 janvier 2023

Hair beauty part one


Hair health

An  essential subject  , I have a press report in two parts with my last  collaboration on  Paris before this trip around the world . She is one of my readers , '' Inattendu '' at Le Lys bleu editions .

The  salon Cool and Shape in the  10e close to  république was a symbol of what I want in this field . My hair still look good and I  revised my basics:

-          Use a comb like the  Japanese. It is better than a brush .

-          Use  green products like  plants.

-          Eat healthily , here I eat Oysters , rich in vitamins.

-          Choose a positive hairdresser like  Cool and Shape, on the  long term.

Sante des cheveux

 

Un sujet essentiel , j’y reviens en deux parties avec ma dernière collaboration sur Paris avant de partir pour ce long voyage . C'est aussi une de mes lectrices , '' Inattendu '' chez Le Lys bleu editions. 

Le salon Cool and Shape dans le 10e près de république a été un emblème de ce que je souhaite dans ce domaine.  Outre le fait que ma coupe est toujours d’actualité, j’ai revu mes classiques :

-          Utiliser un peigne comme les Japonaises. Et la tete en bas !!

-          Utiliser des produits green de préférence, des plantes.

-          Bien manger, ici je mange des huitres riches en fer.

-          Choisir un bon coiffeur, ici Cool and Shape, qui vous suit sur le long terme.




 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire