jeudi 1 février 2018

Break and suitcase

We are going a lot on week-ends , having a bit of fresh air is really necessary .

In spite of the dodgy weather !!

In France now .

I have my beauty bag which is already done and I am taking a lot of vitamins advised by my reflexology treatment : Julie Duhont is the one , my moment with her was really beautiful and necessary .

I try to take care of myself a lot , especially every fifteen days .

She is located in 11 rue de surcouf , in the seventh , and it was a positive discovery .

I also take along my podcast mindfulness , my partner and I are addicted , well , this week-end is really important as ...
We are also moving away next week-end .

Always .

Also books , magazines , candies ?

Have a good week-end , girls ...


-          Beauté et escale
Je pars beaucoup , nous essayons de changer d’air régulièrement .

Malgré les intempéries . On est courageux !!

J’ai ma trousse de toilette toute prête , comme d’habitude et j’emmène des vitamines conseillées par ma réflexologue Julie Duhont dans le 7e , 11 rue de surcouf , c’est important pour moi de prendre soin de ma santé et mon corps .
Je dors très bien en ce moment et j’essaie de faire des soins tous les 15 jours au moins .
La séance avec Julie était productive , pointue . J'ai adoré .

J’ai aussi mes podcasts de méditation , avec mon chéri , nous devenons accro .
Cela va faire du bien , d’autant que …
Nous repartons le week-end suivant .
Ben oui .





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire