jeudi 8 février 2018

Proust and me

 Now I am bombarded with Proust madeleine , more and less , my life has been nice and happy , and for instance on monday night , I was reminded of my year in Scotland with Bulldog cosmetics .

It was a beautiful year , with too much fish and chips ; up there the cosmetics are cruelty-free , a beautiful concept , I hate cruelty .
My father is going to be spoilt , He enjoys taking care of himself .
A nice evening where I have been pampered by Sonia from Studio La Fontaine , in the 16th , This hairdresser wins my affection .
I am so obsessed with the beauty of my hair .

So I am trapped by Proust , this marvellous writer and his delicious cake , this must not hamper the present .
But having beautiful memories is so precious ;Time is rushing past .

Too much .

And what about snowballs in Paris ?

Fun ...

It reminds me of ...

Stop !

Tonight is my last evening party of the week .



-          Madeleine de Proust
En ce moment , je suis bombardée de souvenirs agréables , ma vie l’a été , par exemple lundi soir avec la soirée anglaise de la marque de cosmétiques Bulldog .
Je me suis rappelé mon année en Ecosse où je mangeais trop de fish and chips , une belle année et l’avantage c’est que les cosmétiques sont cruelty-free , un concept qui fait des émules .
Mon papa va être gâté , tant mieux . Il prend soin de lui .
Une jolie soirée où j’étais coiffée dans la semaine par ma copine Sonia du Studio La Fontaine dans le 16e , un beau salon de coiffure que j’affectionne .
Je suis obsédée par la beauté de mes cheveux et ce salon remporte mon adhésion .
Donc je suis cernée par le concept de madeleine d e Proust  , il ne faut pas que cela entache le présent , mais j’ai été très heureuse , le temps passe vite . Trop .
Bon , sinon , les boules de neige ?
Beau souvenir aussi .
 

 Enjoy your thursday !!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire