mercredi 14 février 2018

Jez Debugey

 I always enjoy collaborating with smart and gifted creators , especially jewels .
This is the aim of my webzine , out of formated and traditional ways .

When my grand mother left , I wanted to reburbish part of her jewels and I was looking for that , again and again , especially one creator who could work on old and precious jewels .

I was lucky enough to meet Jez Debugey who is such a wonderful person who knows how to give a new life to your jewels or create new ones .
This enriching collaboration gave way to a new perspective , with interesting values which are reflected in her project .

All her work endows a bit of immortality , being a testimony to your personal history .
Her website  www.jezdebugey.com  is wonderfully designed .

And I personally find that having your own jewels is a way to shape your personality .

Well , this is Valentine day , so rush on the website and on the facebook page , my partner was looking for ideas ...

This is it .

It is always fortunate to meet interesting creators .

Good luck to her , she really deserves it .





-          Jez Debugey
J’ai toujours aimé vous présenter des créatrices de bijoux incroyables qui changent de l’ordinaire .
C’est le but de ce blog-webzine et je raffole de bijoux , ce qui dure vraiment .
Lorsque ma grand-mère est partie , j’ai voulu restaurer  une partie de ses bijoux , et j’ai cherché et cherché une créatrice qui sache travailler sur des matériaux nobles et rares .
J’ai eu la chance de rencontrer Jezabelle , www.jezdebugey.com  , et cette collaboration m’a enrichie et ouvert de nouveaux horizons . C’est en plus une belle personne , avec des valeurs qui se reflètent dans son projet .

Je ne pouvais passer à côté !!
Sa force créatrice est de redynamiser et de donner vie à des bijoux magnifiques qui racontent une histoire .
Je suis ravie car les bijoux témoignent d’une vie , d’un parcours et lui confèrent un peu d’immortalité !!
Et je trouve que c’est important d’avoir des bijoux qui ne ressemblent à aucun autre .
Tout est formaté dans ce que je reçois , alors lorsque je trouve ce qui me plait , je n’en déroge pas .

Tout est personnalisé ,a lors courez sur le site et son facebook , c’est la saint Valentin , où est mon chéri ?
Il cherchait des idées …

 Enjoy your Valentine day !!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire