jeudi 16 août 2018

Spa and trip

 You all know that I am a huge fan about spa and massage .

My father who was a doctor asserts that massage is a good message to the body , well , he likes pun ...

This invitation to a zen trip at Contrexéville was a ravishment , we took full benefit of it .

It is based on hydrotherapy , with thermal shower , sport with aquabike and skincare and massage .
We were just on top on coming back ...

Just delicious .

We did a video on the nice premises : it was a delight being there .

The benefits are huge : firm body , excellent mood and deep sleep .
Well , I don't have a problem with sleep , my partner more , but it was so positive .

We even had a Maria Galland skincare which was incredible , I am going to deal with it .

I try to keep on with sport and bodycare : the routine is so important .

Thanks to the Thermes , really really nice ....


Je n’ai jamais caché le fait que j’étais fan de massages , depuis toute petite !
Mon père qui est un ancien médecin affirme que les massages envoient de bons messages au corps , il aime les jeux de mots .
Aussi cette invitation à une cure zen en duo m’a revigorée !!
Je vous la conseille fortement : elle est axée sur l’hydrothérapie , avec douche tonus et affusion , sport avec aquagym et massage et soin .
Nous revenions des thermes sur un nuage …
Chaque jour , nous profitions aussi des jolies installations , vous verrez cela dans une vidéo , oui je m’y mets …
Les bénéfices sont énormes : corps raffermi , bonne humeur et sommeil incroyable , bon j’ai toujours eu un bon sommeil , mon chéri moins …
Nous avons eu surtout un soin visage Maria Galland dont je reparlerai , j’ai la peau de mes vingt ans !!
Voilà , j’essaie de continuer ici avec du sport et des soins , c’est important .

Merci aux thermes …




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire