vendredi 17 août 2018

Week

 This is the return of the beloved section ...

I am going to see my friends , I am lucky enough to have a nice relationship with my partner but I just love seeing my friends and ...

Laugh .

I have known some of them since high school .

Otherwise , I have still some nostalgy , if we could freeze time ?

Or coming back , well ? just dreaming .

I wish you a nice week-end , I see you tomorrow for the it-place ...

Enjoy !!





Le retour de la fameuse section !!

Je revois mes copines , j'ai la chance d'avoir une relation riche avec mon compagnon mais j'aime bien rigoler avec mes copines !!

J'en connais certaines depuis la troisième .... Un bail .

Sinon , toujours de la nostalgie des vacances , si on pouvait geler le temps ?

Non ?

Je vous souhaite un bon week-end ...

On se revoit demain pour le restaurant du siècle ....




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire