lundi 12 juin 2017

Monday

 We have been suffering from heat since we came back from Vietnam .

So we opted out for a cool spot this summer , I finally settled the details .

Am I getting old ?

Well , maybe .

I indulged gradually into my blog routine and progressively set out my schedule .

I let also the steam off .

You have an insight into the celestial pagoda in Dong Hoi , I expressed a wish but I am more and more becoming logical .

I don't know why .

Have a good monday , girls , enjoy yourself .

I chat with my best friend about the election , she has done political studies .

It is really interesting ...
Depuis notre retour du Vietnam , nous souffrons de la chaleur , du coup nous avons choisi une villégiature tempérée pour cet été , je règle les détails .

Je vieillis , peut-être ?

Je reprends peu à peu mes activités blog , j'essaie de m'organiser et de me poser aussi .

Ici la Pagode Celeste à Dong Hoi , j'ai fait des voeux , mais je deviens de plus en plus cartésienne , je vous le dis , je vieillis .

Bon lundi , les girls !! Enjoy yourself.

Je débriefe avec ma meilleure amie les résultats des législatives , elle a fait Science po .






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire