vendredi 15 septembre 2017

Week

I am invited this week-end .

By my father-in-law and my best friend . All together .

We anticipate my birthday . In october .

You have to juggle between the birthday of everyone .

So I decided to take with me The new items of Comtesse du Barry , foie gras of course , and terrines topped with cream .
I savoured all this with my colleagues , even caviar  , and we had a crush .
It was a wonderful morning .

The chef was refined and and it induced in me new ideas for christmas .

Mind you , we would like to leave .

A different christmas .
At least .

We are going to lay out all this with crystal plates from Lalique : you have to match the inside and the outside , design of course .

We are made for this .

Have a good week-end , girls !!

It is a gloomy weather in Paris , nearly fall ...

Je suis invitée !!

Par mon beau-père et ma meilleure amie , nous fêtons mon anniversaire avant l'heure .

Avec les emplois du temps de chacun , il faut jongler .

J'ai craqué pour les nouveautés Comtesse du Barry que je vais emmener avec moi , , le foie gras bien sûr et les terrines festives .
J'ai dégusté tout cela hier avec les collègues , même du caviar !! , et nous étions conquises .

C'était une jolie matinée . Nous étions réunies autour d'un chef cuisinier , très délicat , et cela m'a donnée des idées pour noël .
Bon , nous voulons partir . Loin ? je ne sais pas .

Un Noël différent . Enfin ?

Avec ma meilleure amie , nous allons disposer nos victuailles dans des assiettes Lalique : j'ai aussi de jolis verres en cristal .
L'intérieur et l'extérieur .

Toujours réunis .

Bon week-end , les girls !!






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire