lundi 22 octobre 2018

La Gaîté lyrique

 I love dealing with new places where I have a blast , especially on sundays .

You all know that I try to make my life easier , while having fun activities .

This is my credo .

Having a nice brunch is part of my routine on sundays , it dates back from my childhood  where I used to have plenty of activities .

The brunch from La Gaîté Lyrique is a must-be : all is fresh , sometimes bio ,  without limits .
A ravishment .

I concocted myself an healthy meal , amidst a magnificent place reminiscent of the library in Stockholm , a special cultural and nearly holy spot .


This makes the brunch somewhat special .

So we had a serene sunday , which is the idea , and joyful .

A big thanks for the invitation !

I am coming back with my wonderful week-end ...



J'inaugure une nouvelle section ... je suis fière !

Vous savez que le dimanche j'essaie de me faciliter la vie et de faire des activités , cela date de mon enfance où j'avais des tas de sorties ...

Bruncher fait partie de mes dadas , un moyen de se poser et de discuter tout en se faisant plaisir .
C'est important .

Dimanche dernier , nous avons eu la chance d'être invités au brunch de La Gaîté Lyrique , une pépite .

Tout est frais , souvent bio , à volonté , mention spéciale pour les gâteaux au thé vert .

Le lieu est magnifique , j'ai eu l'impression de me retrouver dans la grande bibliothèque de Stockholm , une croisée entre le culturel et l'échange .

J'ai adoré , je me suis concoctée une assiette saine , et le dimanche a passé de façon sereine .

Un grand merci à l'équipe , je reviens avec mon reportage de mon merveilleux week-end !






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire