dimanche 10 mars 2019

Marabout

At this  moment , I lay the emphasis on calm and quiet sundays  .

I am doing what I want , I am reading , I have a nap  ...This is really a nice moment  .

Do you remember my book criticism  " Wabi Sabi " at  Marabout  , a really original book ?

The book suggests a detachment from the outside to the inside , less pressure in a word  .

Multiply  the  moments of fulfillment  in a world which is not always calm  . Well , it can be .

I am bringing along this book at  ski ,ok , I will have my own schedule  . My partner is skiing ...

Have a good sunday girls  , les filles , I cultivate my garden  ... in the inside  .

Let's meet together on monday ....







En ce moment , je privilégie les dimanches calmes et tranquilles .

Je fais ce que je veux , je lis , je fais la sieste ... Le nirvana .

Vous souvenez vous de ce livre merveilleux dont j'avais fait la chronique " Wabi Sabi " chez Marabout  , un élixir ?

Le livre nous détache des pressions extérieures pour se recentrer sur l'intérieur .

Multiplier les moments de plénitude dans un monde qui ne l'est pas toujours .

J'ai aussi ce livre pour le ski , enfin moi j' aurai mon propre emplois du temps .

Bon dimanche , les filles , je cultive mon jardin ... intérieur . Il le faut , non ?

On se voit demain ....









Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire