mardi 25 février 2020

Escape

 
I enjoy going away from time to time  ...

It is an opportunity to read , write and go to  spa !

And this  week-end in  Picardie , I had some books on chinese medicine from  Guy Trédaniel and  beauty , true happiness  .

Taking care of myself  and others is the ultimate goal ?
Hum ...

So I am announcing my  future collaboration with the famous  Chantal Bréhin , and her wonderful massages , my real escape !
I noticed that I am taking some distance since I have experienced her beauty treatments ...

I look in shape  !

We have a lot of ideas to  develop a blog on beauty tips ...
And health  .

Have a good tuesday , it is nice here in France  ...

 
J'adore m'échapper de temps en temps ...

C'est une occasion pour lire , écrire , faire du spa !

Justement , ce week-end , en Picardie , j'avais des livres de médecine chinoise chez Guy Trédaniel et de beauté , un ravissement .
S'occuper de soi ne crée t il pas une réalité sublimée ?
Hum ...

Du coup , je vous annonce une future collaboration avec la grande Chantal Bréhin , dont je raffole des massages , mon vrai bol d'air !
Je constate que je prends du recul depuis qu'elle s'occupe de moi et surtout ...

J'ai l'air en forme ! YES !

Nous avons plein d'idées pour développer un parcours de conseils beauté ...
Et santé . les deux sont liés .

Bon mardi à vous , Il fait bon ...





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire