samedi 29 avril 2017

My suitcase ( 1)

 Ok , it is nearly over , I thought a lot about it , the perfect logistics .

My dear feet will be necessary and I took a lot of Dim socks , so convenient , a bit glamourous , you can be original while being on outing .

Each day is going to be different next week . That is the point .

Talking about my feet , I received from SVR a feet mask , it popped up to me : did they guess my real needs but it is going to be wonderful in the evening after shower .

A real good idea and so in line with my trip .

We pass on to the head : I took books , I am very interested in waste and eco-friendly attitude so I am going to plunge myself into the book " Zéro-gaspi" at Larousse .

It provides a lot of tips about spending your money effectively . I enjoy useful books .

In an honest sense .

I have an Isotoner umbrella too, it is not the period of moonsoon , but one never knows ...

You have to be sporty and cool , I have to adjust , be comfortable and clear about what you do .

The following post on my suitcase will be on sunday , stay in touch ...
Ouf , elle est presque prête ...

Quel casse-tête !

- Nos pieds seront nécessaires , très , et j'ai de nombreuses chaussettes Dim , elles sont très pratiques , un peu glamour , bref parfaites .

Restons un peu originale même en excursion , chaque jour à partir de la semaine prochaine ...

- Toujours le chapitre pieds : une très bonne idée de la marque SVR , un masque exfoliant pieds , j'ai reçu cela hier et je me suis dit , ils ont deviné mes besoins , ce n'est pas possible ?

Je pourrai me détendre le soir avec ce masque , après la douche : j'en rêve déjà .

Une vraie bonne idée .

Et passons à la tête , j'ai quelques livres , je m'intéresse au gaspillage en ce moment , à la consommation éco-responsable et je sens que je vais dévorer le livre " Zéro-gaspi" chez Larousse .
J'aime beaucoup la façon de dépenser mieux et efficacement .

Le soir , cela va être passionnant .

J'ai aussi un parapluie Isotoner , nous ne serons pas en période mousson , mais on ne sait jamais , il faudra accepter d'être cool et sportive , pas vraiment mon truc , mais je m'adapte .

A demain pour le reste ...






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire