lundi 29 janvier 2018

Good food

 I have to be careful ...
More and more good food ...

I really savoured yummy food , first invited by Ain , At La Bonne Franquette , I saw my colleagues from Bourg en Bresse , the menu was festive and yummy .
With chicken , cake and a nice selection of starters .

So I decided to go back with my dad and my partner , enjoying a lovely stroll close to the funicular , a rich week-end ...
And relishing .
I also discovered the brunch by Dames de Granvelle close to cadet , a girly spot , with fresh juices , a must .
A nice discovery .

We are not really at home now , I just dream of a television tray , calm and quiet .
Why not on tuesday ?

From time to time ?

But taking the most of life is also important .


-          Nourriture terrestre
Je ferai bien de faire attention , non ?

Je me suis régalée la semaine dernière , d’abord invitée par le Tourisme de l’ Ain , à La bonne Franquette , j’ai revu mes collègues avec la poularde de Bresse , le menu était royal et nous sommes rentrés très tard .
Du coup , nous y sommes retournés avec mon papa , une petite balade dominicale , près du funiculaire , un week-end riche …
Et savoureux .
J’ai découvert aussi le brunch de Dames de Granvelle près de cadet , un endroit très girly , avec un jus de gingembre carotte incroyable . Je suis adepte de jus .

Je vous le conseille .
Nous ne sommes pas beaucoup chez nous , je rêve d’un plateau tv tranquille .
De temps en temps ?

Enjoy your monday ...



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire