vendredi 19 janvier 2018

Week and green

 What a week !!

I went up late from the detox afterwork with friends in the 17th , I am specific , girls , my partner is always grumpy when I am going out without him .

Tonight , he is coming up ..

The programme was attractive : massage , mahe up and wonderful juices Moodiz , a reader came up with me , why not ?

We had a blast .

I went out a lot this week , there was the forum deptour , so I had a lot of ideas for wonderful week-ends , not far from Paris , We have planned some .

What else ?

Well , rest and some cleaning up , back to real life , you have to .

Have a good week-end , girls , I ma coming back very soon ...

Ouf , quelle semaine !!

Hier , je suis rentré tard de l'afterwork detox dans le 17e avec des amies , je précise féminines , mon chéri est toujours ronchon quand je sors sans lui , bon ce soir , il vient ... Je l'emmène !

Massages , coiffeuse , et surtout jus Moodiz , j'étais dans mon élément , une lectrice est venue avec moi , nous étions ravies ... Une super soirée .
Je suis beaucoup sortie cette semaine , il y avait le forum Deptour pas loin de chez moi et j'ai des idées de week-end pour vous , mes lectrices adorées . C'était intéressant .

Nous en avons prévu ... Toujours .

Sinon ?

Du repos et du rangement .

Retour à la vie chez soi ...

Bon week les girls !!





Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire