dimanche 7 janvier 2018

Holidays in beauty

 I pampered myself during the holidays .

I advocate kind selfishness .

Do you see ? Being kind with yourself while  enjoying the others .

I went off in spa , with incredible hair , a big thanks to Sonia , from Studio La Fontaine , in the 16th .
This is my must-be place .
 I have nice tinted highlights , and she is always moisturizing my hair , thanks to oil .
It is a true miracle .

Moisturizing during winter is so important , I use a lot of balms , especially La fabuleuse from Clémascience , which is based on chia seeds .
I apply it on cheeks !! I am so polyvalent .

I am also a huge sleeper , it is my beauty secret .

Now , I look very pulpy and in shape , hope it will continue ...

And on sunday , I tend to have an hot bath with oils ,

It is revigorating .

So enjoy your sunday , girls !!





-          Vacances et beauté
Je me suis beaucoup occupée de moi , cela fait un bien fou , je milite pour l’égoïsme bienveillant .

Je suis partie en thalassothérapie , avec des cheveux incroyables , merci à Sonia Du studio la Fontaine dans le 16e , mon salon préféré .
J’ai de jolis reflets ensoleillés et elle essaie toujours de me réhydrater mes cheveux , avec une bonne huile .  C'est miraculeux .
L’hydratation est très importante en ce moment , J’utilise beaucoup de baumes , dont La fabuleuse de Clémascience ,  qui sont évidemment naturels .
J’en mets même un peu sur les pommettes !!
L’huile de chia est fabuleuse , c’est le cas de le dire .

Je dors beaucoup aussi , j’en ai profité , je deviens irritable sinon . Le principe numéro un .

Du coup , je suis très pulpy , assez en forme .

Et le dimanche , j’aime prendre un bain chaud , avec des huiles , en pensant à la semaine .

 Enjoy your sunday !!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire